Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2020 20:03 - Изплувам
Автор: velman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 195 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 20.01.2020 23:53


 “И със наведени глави

ще тръгнем пак по старата пътека,

която води дълго

към човека.”

 

/Стефан Цанев из “Спасете нашите души!”

 

 

Изплувам! Върхът на косите... Очите... Оглеждам се. Оттича се тиня. Затаявам дъх. Изплувам! Устните... Поемам въздух. Няма сълзи: това е тиня. Изплувах! Раздвижвам се. Стъпвам. Има опора. Излизам на сухо, оттича се тинята. Отварям широко очи: врабците се опитват да унищожат цветята ми! Превръщам се в плашило и ги прогонвам. Методично. Прогонвам и лешоядите. Жива съм!

Започвам да садя цветя.. отново! Започвам съвсем от началото. От семената... Не бързам. Търпеливо садя, разсаждам, поливам... Скоро отново ще цъфнат! Напъпили са.

 

Изплувам! Студено ми е! Като във фризер. Потъвам... Изплувам: чувам гласове. Някой ме вика. Опитвам се да го видя. Не мога. Зная, че трябва! Не искам: заспивам. Сънувам цветя: всичките цъфнали! Чакат ме.

Изплувам! Поемам въздух. Няма сълзи: това са останки от грим. Изплувах! Раздвижвам се. Болка. Отварям широко очи: сама съм. Протегнал жички-пипала,  писука монитора... Белите врани се опитват да унищожат духа ми. Превключвам на “компютър” и ги надхитрявам. Методично. Надхитрявам  и белите гълъби. Жива съм!

 

Не пълзя. Опитвам се да вървя изправена. Не бързам. Търпеливо вървя, крачка по крачка...Понякога си почивам. Потеглям отново: имам си цел.  Прибирам се вкъщи! Цветятя са цъфнали.

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: velman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17155
Постинги: 23
Коментари: 15
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930