Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2020 18:45 - Пожелай ми светлина!
Автор: velman Категория: Лични дневници   
Прочетен: 165 Коментари: 0 Гласове:
1



 Някъде покрай мен се движи животът. Всички знаем, че участвам: Ставам в седем. Пия кафе. Давя се под душа. Отивам на работа. Контактувам с колегите. Връщам се. Контактувам със съседите. Вечерям. Контактувам с децата. Гледам телевизия. Чета. Спя. Участвам.

Господи, подари ми ...! Няма да искам любов!

Подари ми например...умиление: когато видя старци да се подкрепят по стария друм  да трепна. Или например... съчувствие: когато срещна просещи хора да трепна. Подари ми нежност: когато ми подаряват цвете да трепна.

Подари ми жалост, за да мога да помогна на слепия да пресече улицата. Подари ми доброта, за да мога да поговоря с глухия. Подари ми носталгия, за да мога да се върна.

Подари ми жажда за власт, пътешествия, авантюри и апокалипсис.  За да живея! Не да участвам!

Господи, подари ми...! Няма да искам омраза!

Подари ми например...презрение: ще го изливам върху онази синеока лъжкиня ежедневно. Или например...ревност: ще играя на сцената денонощно. Подари ми ненавист: ще удавя морето в нея. Подари ми ярост: ще строша нечия безпардонност с нея и ще ти я върна.

Подари ми непокорство: към  еснафите, панелките, решетките, обществото. За да живея! Не да участвам!

Господи, подари ми...! Няма да искам невъзможното!

Спри! Не ми подарявай нищо! Изведнаж се сетих, че не обичам подаръците. Просто ми пожелай... светлина! Заклевам се, че ще съумея да я превърна в чувство! Някакво чувство... Без значение е нюанса.

Останалото, Господи, ще си го взема сама! И да знаеш, че ще живея!!! Авансово!

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: velman
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17176
Постинги: 23
Коментари: 15
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930